SANTAI AJA: hati buat kekasih

Thursday, December 8, 2011

hati buat kekasih

saat sahabat karib shah dan qis sedang berbual

shah : betul awak xnak buka hti awk tuk sesiapa??

qis : betul.. hati ini terlalu terluka tuk menerima cinta.

shah : awak x blh berkata bergtu,ramai owg yg lbh sayangkn awk kat luar sna.. yang lbh mnghargai awak sebagai wanita..

qis : biar pun bgtu... diri ini msh trauma dengan msa lalu....

shah : xpa lah klaw awk berkata bergtu

qis : ^___^ jgn lah awak wat muka sedih.

shah : x sedih pun... klaw lah suatu msa.. ada owg yg mnyatakn cinta dia kat awk?? dn lelai 2... btul2 sygkn kat awk.. shgga dia rela lakukn pa pun tuk awk... awk nak terima dia??

qis : kalaw dia rela dermakan hati dia tuk saya... saya akan terima dia (sambil gelak besar )

pada suatu hari..pmpuan ini mghidap pyakit hati yg serius...memerlukan penderma hati yg payah nak dicari...sehinggala ada seorg penderma yg x dikenali.... setelah selesai pembedahan.. perempuan tersebut d benarkan berehat....

akhirnya pempuan tersebut mulai sedar..... org pertama yg d carinya ialah sahabat karibnya... namun batang hdung pun dia x nampak....

qis : ayah shah mna??

ayahnya cuma memberikan sepucuk surat...

kepada : qis yg d sayangi

assalamualaikum saya ucapkan... mungkin... saat awak baca surat nie... saya sudah tiada d sisi awak lagi... saya ingin kata kan kat awak sejujurnya... saya telah jatuh cinta dengan awak... mungkin awak x penah tau kan... n saya x pernah cuba katakan.. bahawa saya sayangkan awak lebih dari seorang kawan.... sebab awak pernah kata,bila ada seseorang yang rela dermakan hati dia kat awak... baru awak nak bagi dia pluang.... kini saya dah lakukan demi cinta saya kat awak...

awak.... kini hati saya ada kat dalam tubuh awak.. saya cuma minta awak jaga lah hati saya baik2 taw...

salam sayang.... ^^

Facebook Comment Source : santai aja