SANTAI AJA: diriku atau nyawamu

Friday, December 2, 2011

diriku atau nyawamu


saat kita sama2

mluangkan msa

d sebuah taman



awak smpat mnanyakan

saya 1 soalan

awak bertanya pada saya Dirimu atau nyawaku lebih penting

saya mnjawab nyawa saya lebih penting

dan awak berlalu pergi...


tertiba saya mendapat panggilan dari mak awak

mak awak katakan awak mengelami kemalanggan

awak taw bertapa saya sedih masanya


baru berapa jam awak berlalu pergi

kini awak berada dalam keadaan kritikal


doktor sah kan awak koma

sedihnye saya..

kerna saya xsempat nak katakan


bahawa awaklah nyawaku itu.....

sesungguhnya awak adalah cinta dan nyawa saya dalam hidup ini...

tiada orng lain dalam hidup saya dan

tiada sesiapa lagi hanya awak seorng sahaja dalam hati ini...


saya harap awak cepat sembuh ya

saya xtaw nak wat per tanpa awak

sesungguhnya cinta kita berdua...

akan saya abadikan dalam pernikahan



i love u so much!!


Facebook Comment Source : santai aja