SANTAI AJA: ALASAN-ALASAN UNTUK CLASH CARA STUDENT

Thursday, October 4, 2012

ALASAN-ALASAN UNTUK CLASH CARA STUDENT


Student Kimia : Saya banyak terdedah dgn bahan kimia, saya takut tak dpt beri zuriat. Kita berpisah eh? " 

Student Fizik : "Saya belajar pasal fizik kuantum yg tak nampak, jadi saya tak nampak awak dlm diri saya. Kita clash"


Student Matematik : "Saya dah buat kira-kira guna limit function, mmg sampai sini saja limit perhubungan kita"


Student Biologi : Maaf, saya dah jatuh cinta dengan serangga dan tumbuh-tumbuhan. Bukan dgn awak lagi" 


Student Pergigian : "Saya tahu yg cinta awak palsu sepalsu gigi palsu! Nyenyenye." 


Student Perundangan : "Talk to the hand, see you in court!" 


Student Sains Politik : "Awak dah tahu saya ni Pro-Aspirasi, yang awak undi Pro-M pasal apa? Kita break!!" LOL


Student Seni : "Gaya awak tak cukup abstrak untuk menambat hati saya. Maaf" 


Student Pengajian Islam : "saya solat istikharah malam tadi dan sorry, awak tak ada dalam petunjuk masa depan saya". 


kehkeh...just for laugh ;p

Facebook Comment Source : santai aja