SANTAI AJA: 10 alasan tak siapa akan percaya

Wednesday, September 26, 2012

10 alasan tak siapa akan percaya

assalamualaikum.. ^^ lama rasanya saya tak update kat blog kesayangan saya nie.. ^^ maklumlah sekarang saya terlalu sibuk ^^.. tanpa membuang masa.. saya nak kongsikan dengan korang 10 alasan yang tak siapa akan percaya... 
  1. "lelaki itu miliki fizikal seksi?? iya ke? masa bila dia melintas pun saya tak tahu!"
  2. "i kata mak you RICH okey. jangan pula you salah dengar! maksud i, mak yu tu kaya dengan pelbagai karektor - banyak nasihat dan pengalaman. betul tak!?"
  3. "ish! i dengar pokok tu terkentut la!"
  4. "betul la,dr hotlove tu memang nama doktor peribadi i! dia memang biasa hantarkan SMS keputusan ujian makmal i waktu malam. jadi tolong ya, cepat pulangkan semula telefon bimbit i!"
  5. "saya bukannya nak mengintip, cuma kebetulan saja ketika kamu berdua berbual, saya sedang bersihkan habuk di belakang perabot lama nie. kenapa? tak percaya ke?"
  6. "i tak pernah lupa hari lahir you, okey. cumanya, i berkenan sangat pada kad belated-birthday tu. cantik kan!"
  7. "you jangan pula salah paham ya. i bukan sengaja nak peluk lelaki tu. dia tercekik makanan, dan untuk  selamatkan keadaan terpaksalah i lakukan sesuatu.."
  8. "saya mengaku saya memecut melebihi had laju, tapi encik kena paham, saya sebenarnya sedang lari dari buruan paparazi. orang popularlah katakan.."
  9. "ah! tak perlu risau sangatlah. kesan kotor pada punggung seluar awak tu cuma disebabkan cela mangkuk tandas!"
  10. "saya benar-benar perlukan botox, kerana kereta saya tak ada beg udara untuk perlindungan jika berlaku kemelangan!"

Facebook Comment Source : santai aja